Thursday, March 22, 2007

Tele-jävla-2

Nyss hemkommen efter kurs i Sigtuna. Bra, givande, visionärt och allt sådant där. För tung i skallen för att skriva om det. Sålde för övrigt en gammal TV idag. Om man får 5 svar på 2 timmar så har man väl förmodligen satt ett för lågt pris.

Försökte skriva lite musik igen. Får det inte alls att låta som det låter i mitt huvud. Det är nog som jag tidigare misstänkte; det är ett hantverk som måste underhållas och ventileras. Dagensskiva har för övrigt inte recencerat "Sound of Silver" ännu. Vadan denna miss?

Nu till dagens rubrik. Tele2 har nu för andra gången på kort tid ändrat vårt förval på fasta telefonin utan någon aktivitet från oss... Vad f-n håller dom på med? Jag blir helt vansinnig och kommer inte att kunna hålla mig till ett vackert språk när jag kontaktar dom. Jag vet att det inte kommer att vara supportkillens fel, så jag ska nog för säkerhets skull be om ursäkt innan jag börjar samtalet. Sökte på Google och fick 15,600 träffar på hata tele2. Snart är det 15,601.

Vad kan man göra? PTS-anmäla, Polis-anmäla, bomba?

1 comment:

Kal Ström said...

Två skäl:
1. Skivbolaget har inte skickat skivan.
2. Förra skivan var inte så rolig att någon från redaktionen skyndar ut på stan för att köpa ett ex att recensera.

Skicka in en gästrecension och förklara varför vi borde.