Saturday, September 3, 2011

Dagens verksamhet

Började dagen med lite sega ben i söderort. Tempohojen känns fin, även om det fortfarande finns en hel del kvar att göra med inställningarna. Vet dock inte riktigt var jag ska börja skruva och ställa någonstans. Förmodligen finns det en hel uppsjö av "guider" på det där intöörnet. Men då måste jag ju läsa en massa, väga för och emot, göra bakgrundskollar av dem som skrivit guiderna, etc. Och det orkar jag nog inte. Jag kanske borde önska mig en riktigt bike-fit i födelsedagspresent istället.

Stor vägg, liten tjej
Nåväl, 68 halvslappa km utan stopp blev det. Påbörjade sedan projektet cykelvård, men hann inte så långt innan det var dags för en runda till Karbin för att låta baren (Valencia och Ville) göra av med lite överskottsenergi. Valencia körde hårt och avslutade med lite bouldering. Riktigt impad över hennes styrka i armar och fingrar. 6-åring som klättrar överhäng... vet inte om jag gjorde det när jag var i den åldern.

Fish-eye-lins är the shit!
"Titta inte ner!"
Dagens Garmingrejer:

No comments: