Friday, October 21, 2011

When the going gets tough...

32h utan snus nu typ. Lever fortfarande, men det är f-n så mycket svårare än vad jag tänkt mig. Inför varje sak jag ska göra, tänker jag "ska bara lägga in en sn... nä det ska jag ju inte". När jag väl gör något tänker jag "det är något jag glömt, just det ska ju lägga in... nepp, det ska jag ju inte". Sov uselt i natt, trött och seg. Hade tänkt köra ett hård intervallpass i kväll, men det blev lite blogg i sängen i stället. Men i morgon ska lungorna få känna att dom lever.

*

Min läkare hörde av sig idag. Ingen stressfraktur (hurra), men väl några riktigt inflammerade och vätskefyllda senskidor i innerfoten. Fick två alternativ: kortisonspruta och vila, eller vila och Voltaten. Vila innebär i det här fallet, ingen löpning. Är lite skeptisk mot kortisonsprutor och tänkte därför testa den sprutlösa varianten först. Löpning klarar jag mig utan ett tag.

1 comment:

Fredde said...

Kämpa på med snusen, eller mot snusen kanske man säger!

:)