Friday, June 15, 2012

Mot Motala

Sjuk usel uppdateringstakt på bloggen just nu. Har suttit dag och natt den här veckan för att få ihop en leverans (arbetet) för att däremellan hinna titta på något fotbollsmål, vårda cykeln, packa, säga hej till familjen +ANNAT. Bloggen har fått lida. Sorry.

Strax kommer Jonas och hämtar upp mig och jag tror att det mesta är i ordning. Cykeln är uppsmord och kedjan är ren. Hjulen från GoVest väntar på att få ge sig ut och sprätta.

Sen var det den här lilla saken med vädret... Det blir skit. Precis som det varit på mer eller mindre alla cykelrelaterade "evenemang" i Sverige i år. Bara att bita ihop och köra och acceptera regnet som en del av utmaningen. Lite ont i halsen tror jag minsann att jag har också.

Funderade ett tag på sub-8, men insåg att det skulle bli svårt att hinna med tillräckligt mycket fartträning. Därför sub-8.30 med ett blandat Nacka/Värmdö/Lidingö-gäng från Fredrikshof. Startnummer 27680 och starttid 10:02. Önska mig lycka till.

Kolhydratladdning
Nymekad cykel... och oj, en Epic 29:er
Flaskställ bakom sadeln.- älskas av alla stilpoliser.

No comments: