Tuesday, June 12, 2012

Stora blogghändelser och stil

Två stora saker hände i bloggvärlden igår. Tyvärr inte i min blogg (som varit pinsamt dåligt uppdaterad senaste tiden - jag skyller allt på den kända faktorn tidsbrist).
  1. Johan "Bigmollo" Mölleborn, mannen, myten och KBCK:s stolthet har av någon anledning fått börja blogga på Kadens. Grattis cykelsverige!
  2. Cyklistbloggen, som jag länkar till en del och som ibland även länkar till mig, har påbörjat ett samarbete med SvD.se. Kul och bra eftersom Jeroen och Christian både är flitiga och nyanserade i sin bevakning av cykling, framförallt pendling och transport, i Stockholm. Sedan kanske lite trafik smittar av sig på min blogg också.
*

Trist att EM tog slut efter första matchen... (ja, jag är en obotlig pessimist)

*

Jag borde väl kanske börja förbereda mig för Vätternrundan snart. Ska bara leverera lite rapporter och jobba klart lite först.

*

Gårdagens försök till att #pendlamedstil (fotograferat av min 7-åring):

Redo för cykling
Redo för arbetsmöte (kanske något tveksam frisyr)

No comments: