Monday, January 26, 2015

Vardagsinlägg... bara för att liksom

Jag fortsätter att imponera klart med min strida ström av blogginlägg. Jag bara sprider ur mig vishet, coolness och bilder på ett sätt som får självaste mästerbloggaren Spindelbenen att blekna. Eller någon sådant...

I sanningens namn är det väl bara att erkänna att det inte händer så mycket just nu. I alla fall inte så mycket kul att skriva om. Jobbet flyter på, vardagslunken flyter på och träningen flyter på. Och utöver det händer det faktiskt inte så mycket mer. Vilket ju iofs kanske är ganska positivt under den här perioden. Fokus just nu (träningsmässigt) är liksom kontinuitet, grundträning och långsam uppbyggnad. Och det är ju inte så kul att skriva om. Annat än att det går bra eftersom jag har sluppit förkylningar och det inte varit något direkt extremväder som stört till träningsmöjligheterna.

Men det är väl några saker som jag borde ta i dedicerade inlägg i alla fall:
  • Mitt liv med coach
  • Mitt liv med 920XT
  • Mitt liv i garaget
  • (Inför Ö-till-ö 2015)
Alltid något att se fram emot. Den där sista är en bubblare... på fredag är det dragning.

1 comment:

Johan Andersson said...

Sjukt imponerande inlägg!! 👍